Agencja Reklamowa REKLAMATIC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia, które wynikły w trakcie transportu przez firmy kurierskie. Prosimy wszystkich klientów o dokładne sprawdzenie przesyłki przed jej odbiorem. Uprzejmie prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera, jego obowiązkiem jest umożliwienie takiej weryfikacji. Nie daj się oszukać - masz do tego prawo. W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem, a także stwierdzenia uszkodzenia przesyłki prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody, który jest jedyną możliwą podstawą złożenia reklamacji w naszej firmie Składając reklamację prosimy o załączenie protokołu szkody (scan, fax).
Flagi
- Przedmiotem gwarancji jest flaga ze 100 % poliestru pokryta zadrukiem.
- Gwarancji udziela się na okres 6 miesięcy od daty dostarczenia towaru do odbiorcy.
- Gwarancja objęte są: zmiany w strukturze dzianiny (kurczenie, rozprężanie) powstałe w toku prawidłowej eksploatacji, trwałość szycia oraz elementów mocujących.
- Gwarancja nie obejmuje: uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń wywołanych nieprawidłową eksploatacja lub nie przestrzeganiem zaleceń producenta dotyczących warunków utrzymania i w szczególności prania flag (pranie mechaniczne co 14 dni w temperaturze do 60 ° C bez stosowania środków wybielających i na bazie chloru!!!). Gwarancja nie obejmuje zmian powstałych w wyniku naturalnego zużycia produktu.
- Producent zobowiązuje się do usunięcia wady w terminie 14 dni od daty przyjęcia reklamacji. Producent automatycznie wydłuża okres świadczeń gwarancyjnych na dany wyrób o termin odpowiadający czasokresowi naprawy
Maszty
- Sprzedawca udziela Kupującym gwarancji na swoje wyroby. Karta gwarancyjna, zawierająca szczegółowe prawa i obowiązki stron w zakresie gwarancji, zostanie wydana Kupującym wraz z towarem.
- Kupujący przyjmuje do akceptującej wiadomości, że termin załatwienia reklamacji wynosi 21 dni od dnia jej otrzymania przez Sprzedawcę.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu Kupujący zobowiązany jest zgłosić przedstawicielowi firmy kurierskiej w momencie odbioru towaru, pod rygorem utraty prawa do ww. reklamacji. Kupujący zobowiązany jest w takim przypadku zażądać od ww. przedstawiciela sporządzenia Protokółu Reklamacyjnego.
- Wyroby, na które Sprzedawca nie udzielił gwarancji, korzystają w zależności od statusu prawnego Kupującego z:
- instytucji niezgodności towaru z umową - w przypadku Konsumenta
- instytucji rękojmi - w przypadku pozostałych Kupujących
- W przypadku Konsumentów, którzy nabyli towar objęty gwarancją, gwarancja udzielona przez Sprzedawcę nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumentów wynikających z niezgodności towaru z umową.
UWAGA: ZŁOŻENIE REKLAMACJI NIE ZWALNIA KLIENTA Z OBOWIĄZKU UREGULOWANIA NALEŻNOŚCI ZA REKLAMOWANE TOWARY